Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: biuro@boxzone.pl lub telefonicznie: +48 609013100
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: biuro@boxzone.pl lub telefonicznie: +48 609013100
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Łukowa 17 , 58-300WAŁBRZYCH, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 609013100.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 609013100.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 609013100.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

 


 

Czy urządzenia poleasingowe są na gwarancji?

 

Tak na wszystkie urządzenia poleasingowe dajemy 12 miesięcy gwarancji.
Prosimy o zapoznanie się z warunkami gwarancji:

Firma InfoFix, zwana dalej Sprzedawcą udziela Nabywcy gwarancję jakości na następujących

warunkach:

Sprzedawca gwarantuje dobrą jakość i sprawne działanie urządzenia będącego przedmiotem niniejszej Umowy Gwarancyjnej pod warunkiem jego użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.

Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od dnia sprzedaży towaru nabywcy.

Okres gwarancji upływa po czasie ustalonym w Karcie Gwarancyjnej lub po wykonaniu przez urządzenie (bez limitu) tysięcy jednostronnych kopii A4.

Nabywca zobowiązany jest:

a) w przypadku ujawnienia wady towaru zgłosić sprzedawcy ten fakt pisemnie, e-mailem lub telefonicznie.

b) zgłaszać towar do okresowych przeglądów nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy. Pierwszy przegląd powinien być zgłoszony do 3 miesięcy od daty zakupu. Przeglądy okresowe są płatne przez Nabywcę. Ich koszt obejmuje robociznę i dojazd do miejsca przeglądu.

c) stosować materiały eksploatacyjne dedykowane dla danego urządzenia.

d) zapewnić dostęp do urządzenia w celu przeglądu okresowego lub naprawy w godzinach pracy serwisu, tj. od 8.00-16.00

Usługą gwarancyjną, w rozumieniu niniejszej Umowy Gwarancyjnej, jest usunięcie uszkodzenia powstałego nie z winy Użytkownika lecz w wyniku ujawnienia wad materiałowo-konstrukcyjnych urządzenia.

6.

W okresie gwarancyjnym, jedyną instytucją do wykonywania napraw i przeglądów okresowych jest serwis Sprzedawcy lub inny podmiot, wskazany przez Sprzedawcę.

7.

Naprawy gwarancyjne wykonywane będą w godzinach pracy serwisu.

Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia najwyższej staranności przy wykonywaniu obsługi technicznej i napraw oraz do jak najszybszego podjęcia działań związanych z naprawą gwarancyjną.

Gwarancją nie są objęte:

a) materiały eksploatacyjne: papier (również termiczny), nośniki, rolki, listwy olejowe, wałki utrwalające, lampki, żarówki, druty koron, pojemniki na zużyty toner, filtry ozonowe, uszkodzenia mechaniczne tonera a w szczególności bębna światłoczułego;

b)uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania lub niewłaściwej instalacji urządzenia, uszkodzenia powstałe w wyniku stosowania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych lub pracy urządzenia w warunkach odbiegających od norm środowiskowych określonych przez producenta

c)uszkodzenia mechaniczne lub powstałe w wyniku zmiany napięcia w zasilaniu sieciowym lub na linii telefonicznej;

d)części i podzespoły, których żywotność przewidziana przez producenta jest krótsza od limitu kopii/wydruków objętego gwarancją lub wymiana spowodowana jest ich naturalnym zużyciem; dysk twardy, pamięć, finiszer

e)usunięcie papieru po jego utknięciu w maszynie

Użytkownik jest zobowiązany do stosowania materiałów eksploatacyjnych zakupionych w firmie Sprzedawcy oraz umożliwienia ich wymiany w określonych przez producenta limitach kopii/wydruków. Nie dotyczy to papieru, który musi odpowiadać normom narzuconym przez producenta.

Nabywca traci uprawnienia wynikające z gwarancji w przypadku:

a) uszkodzenia lub zerwania plomb gwarancyjnych (gdy takowe istnieją) oraz usunięcia numerów fabrycznych.

b) wykonywania samowolnych napraw lub przez osoby nie przeszkolone przez Sprzedawcę i zmian konstrukcyjnych oraz zmian oprogramowania firmware , jak również dokonywania zmian z poziomu serwisu.

c) eksploatowania w warunkach lub w sposób niezgodny z instrukcją obsługi urządzenia i niniejszą Kartą Gwarancyjną.

d) gdy z winy Nabywcy nie są wykonywane przeglądy w określonym terminie.

e) stosuje w urządzeniu materiały eksploatacyjne (toner, bęben lub nośnik) nie pochodzące od Sprzedawcy.

f) Transportu urządzenia transportem innym niż serwis gwarancyjny (Sprzedawca).

g) Uszkodzenie jest wynikiem pożaru, powodzi, uderzenia pioruna czy innych klęsk żywiołowych.

Obsługa serwisowa urządzenia będzie wykonywana przez serwis Sprzedawcy zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu na następujących zasadach:

a)płatne przeglądy konserwacyjne oraz naprawy urządzenia będą wykonywane w cyklach i w miejscu określonym w Umowie Gwarancyjnej.

b)Użytkownik pokrywa koszty okresowych przeglądów serwisowych.

Przekroczenie powyżej 10% nominalnego limitu wydajności urządzenia podanego w Umowie Gwarancyjnej może być przyczyną nadmiernego zużywania się podzespołów urządzenia i serwis ma wtedy prawo zdecydować o odpłatności za naprawy wynikłych stąd uszkodzeń lub odebrać prawo do gwarancji.

Wszelkie zmiany i poprawki w treści niniejszej Karty Gwarancyjnej i warunków udzielania gwarancji są ważne jedynie, gdy dokonywane są pisemnie w porozumieniu ze Sprzedawcą.

Podstawą Gwarancji jest otrzymana faktura zakupu

 

Produkt tygodnia
Kserokopiarka Sharp MX-B350W
Kserokopiarka Sharp MX-B350W
3 989,00 zł 2 889,27 zł 3 243,09 zł 2 349,00 zł
szt.
Kolorowe urządzenie A3 Sharp model BP-20C20
Kolorowe urządzenie A3 Sharp model BP-20C20
9 542,33 zł 7 624,77 zł 7 757,99 zł 6 199,00 zł
szt.
Kserokopiarka Sharp MX-B350P
Kserokopiarka Sharp MX-B350P
2 767,00 zł 2 274,27 zł 2 249,59 zł 1 849,00 zł
szt.
Konica Minolta Bizhub C284e
Konica Minolta Bizhub C284e
4 813,00 zł 3 913,01 zł
Konica Minolta bizhub 185 Toner + instalacja serwisowa gratis
Konica Minolta bizhub 185 Toner + instalacja serwisowa gratis
1 900,00 zł 1 544,72 zł
szt.
Kserokopiarka Sharp MX-B355W
Kserokopiarka Sharp MX-B355W
7 622,00 zł 4 795,77 zł 6 196,75 zł 3 899,00 zł
szt.
Konica Minolta Bizhub C368 DF-629 + DK + Tonery (A7PU021)
Konica Minolta Bizhub C368 DF-629 + DK + Tonery (A7PU021)
21 746,00 zł 14 999,00 zł 17 679,67 zł 12 194,31 zł
szt.
Konica Minolta Bizhub C258 + DF629 + DK 510 + Tonery (A7R0021)
Konica Minolta Bizhub C258 + DF629 + DK 510 + Tonery (A7R0021)
11 279,10 zł 10 499,00 zł 9 170,00 zł 8 535,77 zł
szt.

i-Raty zakupy na raty przez internet

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl